Даний розділ сайту описує варіанти і правила оплати і доставки товарів, придбаних в інтернет-магазині TEABOX.
Методи оплати
Оплата при отриманні
Ви можете оплатити свою покупку при отриманні товару в точці видачі інтернет-магазину TEABOX, яка знаходиться за адресою:
м. Харків, ул. Алчевських, 2. Магазин “TEABOX”
Ви можете оплатити свою покупку кур’єру при доставці товару по Харкову або при доставці до станції метро.
При доставці товару Перевізником, ви можете скористатися Післяплатою, якщо перевізник надає таку послугу. (Наприклад, Нова пошта)
Безготівковий розрахунок
Форма оплати для юридичних осіб. При виборі цієї форми оплати з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей замовлення, після чого на Ваш e-mail буде відправлено рахунок для оплати.
Як призначення платежу просимо вказати номер рахунку.
Після зарахування оплати на наш розрахунковий рахунок з Вами знову зв’яжеться наш менеджер. Для видачі товару буде потрібно довіреність на одержувача.
Оплата карткою VISA або MASTERCARD
Простий і зручний метод оплати, що надається сервісом LiqPay. При виборі даного методу оплати ви будете перенаправлені на сайт LiqPay, де зможете виконати платіж за допомогою банківської карти VISA або MASTERCARD.
Методи доставки
Самовивіз
Ви можете отримати свою покупку в точці видачі інтернет-магазину TEABOX, яка знаходиться за адресою:
м. Харків, ул. Алчевських, 2. Магазин “Золотий слон”
Час роботи:
Пн-Сб: 9:00-21:00
Нд: вихідний
доставка Перевізником
Ми можемо відправити Вам вашу покупку будь-якою службою доставки, яка працює в м. Харкові. Ми включимо в рахунок для оплати тільки вартість доставки Вашої покупки до офісу компанії-перевізника і її оформлення.
Вартість доставки розраховується індивідуально у залежності від ваги та габаритів відправлення по тарифам перевізника і оплачується одержувачем при видачі товару у відділенні Компанії-перевізника.
Ви можете скористатися послугою “Накладений платіж”, якщо дана послуга надається обраною Вами Компанією-перевізником.
Рекомендуємо попередньо ознайомитися з тарифами на даний вид послуг на сайті обраної Вами Компанії, так як він може скласти значну суму.
Замовляючи доставку товару сторонніми кур’єрськими службами, при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати та скласти акт (претензію).
У разі, якщо дана ситуація буде мати місце, обов’язково повідомте нам про це за телефонами:
068 515-08-38, 093 515-08-38, 050 515-08-38.